torsdag, december 17, 2009

Todelodi ho tjobido do!

JUL LOV!

Vi blev färdiga med vad vi bestämt att vi skulle ha gjort innan jul redan idag! Med grupparbetet alltså. Fy sjutton vad skönt.

I morgon ska jag åka in till stan och klara av den sista julklapps inköpen.

Idag har jag och Gosegrisen dekorerat pepparkakshuset. I år prövar vi att göra det innan vi limmar ihop det. De senaste årens pepparkakshus har varit en estetisk katastrof och hittils i år bådar det gott, men då har vi som sagt inte byggt ihop det än.

Har jag sagt att jag älskar vår nya tvättstuga. Tvätttiden är bara två timmar, men det är 4 tvättmaskiner och 4 torktumlare och ett torkskåp. Idag fick jag hem all tvätt och den var torr förutom två stora dukar som jag vikt 5 ggr innan jag hängde in dem i torkskåpet. Det är vardagslycka det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar