söndag, november 14, 2010

Söndagsförhoppningar

Ikväll kommer bror och svägerska hit och vi ska äta mycket smaskigt: Boeuf bourguignon och choklad-kola-kladdkaka. Det ska bli så gott. Vi har inget till maten hemma så en sväng till affären är ett måste. Kärleken sitter på skolan och tentapluggar, jag är alltså ensam med barnen. Jag hoppas hålla mitt humör och min ork på en tolerant nivå. Jag skulle så väldigt gärna vilja ha en bra söndag och det ska jag fasen ha också. Jag vet ju att det hänger på mig och då får jag väl se till att få det också! Middagen får det redan att vatnas i munnen på mig och kroppen längtar efter en joggingtur med lillebror. Igår trodde jag att jag ville springa ca 6 km men idag tror jag bannemej att det lutar mot drygt 8... Vi får se hur det slutar. Jag hoppas kunna locka hit min bror ganska tidigt, som trevligt sällskap och för en idé jag har om ett dockskåp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar