tisdag, november 02, 2010

En ledig tisdag

I dag har jag lämnat barnen på skola och fritids, men är själv ledig. Till mitt försvar kan jag säga att de får en kort dag och att båda var glada över att få gå dit. Hur som helst så funderade jag på om jag inte skulle ta en tur till IKEA och köpa lite smarta förvaringslösningar till alla våra adrerober, typ lådor och skoförvaring. Så jag skickade iväg två sms till mina bilburna goda klasskamrater för att fråga om någon ville med. Jag förväntade mig väl inget svar klockan åtta på morogonen från någon av dem. De är ju ändå barnlösa och också lediga idag. Men jag har minsann fått svar från en av dem och nu bär det iväg lagom till öppnandet. Undebart. Den som fortfarande sover unnar jag verkligen en sovmorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar