måndag, november 08, 2010

Kontraster

Igår var en fantastiskt bra dag med fint väder, glada barn och framför allt så sprang jag tillsammans med mina bröder 8.2 km. 8.2 km! Det är faktiskt världsrekord för mig. Och relativt snabbt gick det. Jag satsade på att klara ett tempo på ca 7 minuter per kilometer men det blev faktiskt 6.38 istället. Jag var alldeles hög av min prestation hela kvällen men idag känns det som ett platt fall. Vi försov oss i morse, jag borde plugga, diska, tvätta och städa men jag orkar ingenting och har ont i huvudet. Jag har orkat göra en veckomeny och gjort en inköpslista men jag orkar inte komma iväg till affären. Blöööääääääöö! Det får nog bli en liten lur i soffan innan jag tar mig samman.

Jag har dock frostat av frysen idag. Konstig prioritering.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar