onsdag, maj 02, 2012

Trimester 3 och studier

Jaha så är den här. Den sista och tredje delen av graviditeten. Den har ju varit här ett tag, men det är nu som jag börjar känna av att krafterna tryter igen. Jag är fortfarande pigg och har energi, tack och lov, men de räcker inte riktigt hela dagen tyvärr. Om jag får möjlighet sover jag lätt en middagslur på två timmar. Två timmar minst. Jag sätter ev väckarklocka så att jag ska vakna efter två timmar, annars misstänker jag att jag skulle kunna sova flera timmar till. Men nu är det färdigsovet för idag. Jag planerar att sitta och plugga ute i skuggan med datorn i knät och hoppas att kursansvariga inte tryckt upp texterna i kompendiet på fel håll så att jag måste vrida datorn 90 grader för att kunna läsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar