söndag, maj 13, 2012

Snart fyra år!

För exakt fyra år sedan var jag nyinskriven på förlossningen. Det skulle dröja uthärdliga 5.5 timmar innan Gullebullen ploppade ut. Han föddes 45 minuter in på det nya dygnet, den 14 maj. I morgon firar vi således en alldeles underbar Gullebulle, en blivande store bror. Dagen till ära, alltså dagen idag, genomgår jag en gnutta förlossningsångest med tanke på sommarens leverans. Jag hoppas och hoppas att den förlossningen kommer bli lika smidig och problemfri som Gullebullens. Jag skulle väldigt gärna önska mig det.

3 kommentarer:

  1. Åh, jag hoppas med att det blir en smidig förlossning! Det är nästan så jag blir lite avundsjuk på att du har det där ögonblicket "när man träffar bebisen första gången och undrar vad det är för en liten en och det inte gör ont alls längre" framför dig, det är så magiskt!

    SvaraRadera
  2. Vad kul för dig att du är avundsjuk... Nej men jag börjar också verkligen längta efter att få träffa den nya familjemedlemmen.

    SvaraRadera
  3. You go!!!
    Ärligt kan jag säga att jag sett oerhörda samband mellan avslappning och smärtröskel senaste månaden. Öva på andas lite:-)
    Kram Ninne

    SvaraRadera