onsdag, februari 22, 2012

Järnladyn

Hej. Jag äter järn. Jag tror det funkar. Igår sov jag ju en stund på förmiddagen av gammal vana och det fick jag betala för inatt. Varje gång jag vaknade av en snustorr mun (vilket händer väldigt ofta eftersom jag måste andas genommunnen och inte kan andas med näsan för att den är igentäppt) så har jag haft svårt att somna om. Det händer inte mig annars. Att jag har svårt att somna om alltså.Och inatt var det inte bara en torr mun utan också några toabesök och lite runtflyttande mellansängarna. Jag tror helt enkelt att jag hade sovit för mycket och att det är orsaken till att jag inte kunde somna om. Dessutom verkade bebisen ha fått hicka också. Det pickade så där inne. Så nu är jag trött. Jag har sovit lite för lite i natt. Men nu måste jag motstå frestelsen att sova på soffan. Dels för att slippa så mycket vakentid i natt och dels för att jag verkligen verkligen verklgien behöver flyttpacka. Så dagens mål är att tömma garderoberna i hallen och sovrummet och sedan skura ur dem, så att den delen av städningen är färdig.

2 kommentarer:

  1. Skönt att du är piggare, hoppas det håller i sig, och; fantastiskt duktigt med flyttpack!

    SvaraRadera
  2. TAck. Jag har inte så stort val. Jag måste flyttpacka. Jag kan även glädja dig med att jag nu i vecka 20+5 är tjockare än vad du var i julas. Grattis!

    SvaraRadera