torsdag, december 01, 2011

Om mina handledare gått förbi mitt rum...

... alldeles nyss och tjuvlyssnat på när jag hade telefontjänst. Då hade de hört det här:

"Men för helvete, jag skiter väl i om det heter OCR-nummer eller inte, ge mig det jävla numret längst ner till vänster på fakturan bara. Det är bara det jag behöver, oavsett vad det numret kallas."

De hade kanske inte tyckt att det vore så bra att jag svarade i telefonen med det språket... Men nu var det så att jag inte pratade med någon samarbetspartner eller liknande, jag pratade med min far. Vi missförstod varandra ganska rejält, eller jag missförtod honom så att säga. Jag blev arg och iriiterad och använde ett mindre vårdat språk.

Som tur var kom ingen av mina handledare förbi och jag slapp ställas till svars för mitt telefonspråk.

Förlåt mig pappa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar