onsdag, december 14, 2011

Det blir inget

Hade storslagna planer på årets julkort. Men inser att det inte hinns med i år. Korten är inte ens beställda än. Det kom liksom bort bland allt annat som också kommit bort i min något mosiga hjärna. Så synd. Jag älskar att få julkort, men tycker att alldeles för få av mina vänner i min egen ålder skickar. All heder till er som gör det dock, och förlåt för att ni inte får något i år. Jag lovar skärpning till nästa år. Hur som helst så var planen att prioritera om bland mottagarna i år. Sålla bort lite tanter och farbröder och förära fler av min generation ett julkort i år. Som en investering inför nästa år. Men det blev inget med det. Jag får ta nya tag om elva månader istället. Och får väl köra halvtråkiga varianten med mail och Facebook i år. Suck.



2 kommentarer:

  1. Jag gillar också julkort och kör stenhårt med såna! Tycker det är supertrevligt. Men ibland är det svårt att hinna allt man vill.

    SvaraRadera
  2. Det var Tudorienne som sa det...

    SvaraRadera