lördag, december 31, 2011

Året som gått - det som satt sig

Okej. Man ska kanske inte skriva en årskrönika när man har ett av 2011 års mest pessimistiska dagar. Och jag är verkligen ingen pessimist, egentligen. Men sanningen är den att 2011, bortsett från några höjdpunkter, så här när jag ser tillbaks på året är ett av mitt livs tyngsta år. Så är det. Det har varit ett påfrestande år psykiskt, men det har också fört med sig att jag och hela min familj och kanske i synnerhet mamma och pappa har förstått hur många underbara, omtänksamma och kärleksfulla människor vi har omkring oss. Det är något jag ska ta med mig till nästa år. Kärleken säger att 2012 ska bli det bästa året hittills. Jag skulle vilja tro på honom.

Gott nytt år alla underbara, omtänksamma och kärleksfulla människor!

2 kommentarer: