torsdag, juni 02, 2011

Packar

Efter lite velande hit och dit har vi bestämt oss för att fara iväg redan i morgon kväll. Det innebär att vi packar redan nu. Forden är hämtad och står redo i garaget och jag ska köra med barnen själv till Alingsås och hämta upp Kärleken i morgon kväll. Det kanske inte låter så farligt, men jag är inte så väldigt van vid att köra själv med barnen i bilen och med tanke på deras benägenhet att sura i bilen känner jag mig lite nervös. Men det blir bra. Jag ser fram emot en lördag med kära återseenden och dessutom kommer även mor och far dit. Det blir nice med lite familjemys på söndagen och kanske på måndagen. Nåväl, nu satsar jag på att packa färdigt och sen räknar jag med att somna som en stock. Är helt färdig. Snacka om att behöva lite ledighet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar