fredag, juni 17, 2011

Abstinens

I förrgår fick vi ett efterlängtat paket på posten. True blood säsong 3. Vi laddar ju inte ner och har inga betalkanaler, och svt verkar inte intresserade av att fortsätta sända serien eftersom de väntat så länge att säsongen till och med hunnits släppas på dvd. Hur som helst så är det ju så himla bra. Vi har bara hunnit se ett avsnitt per kväll och varje gång ett avsnitt är slut har blir jag så förvånad. Jag är så fokuserad varje gång att jag helt glömmer bort att jag inte kommer få se upplösningen i just det avsnittet. Ikväll lär det ju inte bli något avsnitt. Kärleken lär vara redo att krascha när de kommer hem från Erik Saade. Så jag får snällt vänta tills i morgon. Jag som redan har kraftig abstinens. Stackars mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar