onsdag, juni 01, 2011

Blöblö blö, blöblö blö, blö!

Jahaja, då har jag bara utrymme att skriva drygt en sida till, sen har jag nått max antal sidor på den här tentan. Känslan av "YES! Jag är snart färdig" grumlas av känslan "Vad fan är det jag skrivit egentligen? Det här kan inte vara tillräckligt bra för ett G". Det är minst sagt en jobbig känsla. Det jag har kvar är att reflektera över ett etiskt dilemma i en samtalssituation och jag har inte riktigt klart för mig vad för dilemma jag ska jobba med. Sen måste jag ju läsa igenom hela skiten en gång också och det fasar jag verkligen för. Det kan ju antingen leda till att jag kommer fram till att hela tentan är SKIT men kan i och för sig också leda till att jag känner mig nöjd med den och kan ta långhelg i lugn och ro utan tentaångest. Målet är ju så nära nu, så irriterande att inte känna riktig glädje över det. Det blir en lång brant uppförsbacke fram till klockan 16.30 när jag måste dra hem och hämta barnen.

Men det är ju faktiskt hela sex timmar kvar. Det borde jag väl klara av på den tiden...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar