torsdag, november 24, 2011

Dumma dumma dumma

Åh, jag är lite arg på cdon.com. De meddelade att om man ville ha sitt paket levererat till en annan adress så skulle man ändra adressen och skriva in en c/o-adress till den önskade adressen istället. Detta gällde även om man ville ge bort paketet som gåva. Nu är jag i den oerhört frustrerande situationen att mitt stora paket därifrån ligger på ett postutlämningsställe i hemstaden. Pappa har fått avin levererad till sin telefon med ett sms. Men han får inte hämta ut paketet för det är ställt till mig. Observera att det inte fanns någon möjlighet att beställa paketet i någon annans namn. Posten säger att jag ska ringa cdon och be dem be posten att låta paketet ligga ända tills jag kommer till hemstaden och kan hämta ut det själv. Cdon säger att det har de ingen möjlighet att göra. Punkt. Jag säger fan också. Mitt paket kommer alltså returneras och vad händer sen då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar