måndag, augusti 08, 2011

Nånting, nånting måste göras...

Jag får panik här hemma. Det är så trångt och vi har så mycket saker. Så otroligt mycket saker och möbler. Jag funderar seriöst på att slänga ut hälften. Det är så trångt och så stökigt. Grannen nedanför flyttar in hos sin kille och kommer ha kvar lägenheten ett tag och hyra ut den i andra hand. Jag är så sugen på att byta mot den. Den är exakt likadan som vår med undantaget att den har en egen uteplats på markplan. Jag har börjat drömma om att börja om på nytt där, slänga all skit vi äger och starta om från noll, med minimalt antal möbler och så lite kläder, böcker, sällskpasspel, cd-skivor, gamla papper, plastleksaker från McDonalds och gamla tidningar som möjligt. Jag måste bara orka ta tag i det. Kan inte någon komma hit med en stor container och fixa det åt oss. Vi är lite trötta för tillfället. Snälla!?

2 kommentarer: