tisdag, oktober 23, 2012

Hej livet!

Hej Livet!
Det är rätt så mycket just nu. Det är väldigt mycket vardag och väldigt mycket löv i hallen. Jag orkar inte sopa upp dem, det är barnvagnen som tar med dem in. Det är så många ouppackade väskor, jag orkar inte packa upp dem heller, vi åker ju iväg snart igen...

Jag längtar så till solresan och oroar mig så mycket för att den inte ska kunna bli av. Funderar på om vi var lite väl ivriga med att boka. Men å andra sidan så kan vi ju inte gå här och vänta på att livet ska hända när det pågår nu.

Igår var jag så glad efter ett energigivande samtal med min fina mamma. Jag gick runt och gnolade och sjöng och hade tålamod med barnen och lagade en riktigt god middag.

Idag känns det lite trögare. Upp och ner, ner och upp!

Jag längtar så efter mina föräldrar och jag längtar så till solen. Tänk att få sitta i solen och se sina barn lyckligt sprattla i en pool och göra sig av med sina mängder med energi! Det ska bli fint. Måtte vi verkligen kunna åka!





3 kommentarer:

  1. Livet ja...
    Det är bra att ni bokade resan, något att se fram emot.
    Kram i bergochdalbanan<3

    SvaraRadera
  2. Fina Lisa. Vi har med hallen full med löv och jag tänker ömsom att de är fina ömsom att socialtjänsten inte tycker det passar med så mycket löv i hallen. Men framförallt tycker jag att det var bra att ni bokat resa och jag hoppas att ni kommer iväg! Stor kram

    SvaraRadera