söndag, juni 10, 2012

Hormoner

Har haft en mycket fin och trevlig helg ned mycket umgänge och spontanitet. Nu är kärleken på bio och det unnar jag honom verkligen. Barnen och jag myste till det och åt pizza i tv-soffan och såg på film. Gick och la oss tidigt och läste.

När barnen, som faktiskt skött sig helt ok, väl har somnat upptäcker jag att jag faktiskt är skitsur och irriterad. Så dör sur att jag fantasibråkar med folk i huvudet. Alla människor är idioter och jag vill inte umgås med någon. Vilken tur att jag är ensam hemma då kan man ju tänka. Men nej inte alls faktiskt. För det finns en person jag faktiskt skulle vilja umgås med, men han är på bio...



2 kommentarer:

  1. GUD vad skönt att höra om en till som fantasibråkar. Det händet mig OFTA och jag har i alla år trott att jag var ensam:-)

    SvaraRadera
  2. Hej min syster i huvudbråkning. Undrar om det beror på att jag lite sent, det kan handla om timmar eller veckor senare, i ser att någon jag pratat med irriterat eller kränkt mig. För att känna att jag inte blivit överkörd låter jag personen i fantasin få veta hut istället...?

    SvaraRadera