torsdag, mars 29, 2012

Vykort från hotälet i Italien.




Fick ett underbart vykort på posten idag. Tack jag blev så himla glad! Framför allt Glad över den fina omtanken att göra sig besväret att skicka kortet, men också glad över att jag har kjol på mig och inte shorts och bar överkropp som jag har på min familjs kort när jag och brorsorna poserar under samma bananträd.

Det är en okänd tjej med på bilden. Hon kan heta Manuela (som jag sedan döpte en goseelefant efter) men jag tror inte det, för som jag minns det var Manuela äldre och tuffare. Den hör tjejen ser ju inte alls tuff ut...


2 kommentarer:

  1. Be my guest! Det är kul med lite oväntade vändningar ibland:-) och i denna stund bara kom det till mig, hon heter Klara.
    Kram Ninne

    SvaraRadera
  2. Tjejen heter Klara och är ingen vi känner alltså!?

    SvaraRadera