torsdag, september 15, 2011

Vad sa han sa du?

Igår vid middagen hade vi ett rekordlångt samtal med Gosegrisen om hur hans skoldag varit. För det mesta brukar han grymta lite bara, men igår fick vi veta lite om hur tråkigt det är att skriva a:n och 1,2,3. Dessutom fick vi veta hur skolkortsfotograferingen gått. "Det gick bra när vi var tillsammans (gruppfotot) men när jag var ensam blundade jag. Han sa att mamma skulle bli ledsen."

VA FAN DÅ?

Känner jag den här personen eller? Vet han att jag blir ledsen om mina barn blundar på porträttbilder? Varför sa han så? Hur fan kan han säga till en 7-åring som blir bländad av kamerablixten, och därför blinkar, att hans mamma blir ledsen för det.

Jag bli faktiskt förbannad.

Ta kortet och håll sedan käften om mammors potentiella känslor kring kortet. Det vet han inget om och ska absolut inte lägga det på en 7-åring.

Förbannade stenålders skitgubbe!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar