måndag, september 26, 2011

En lista

Jag döpte ju min blogg till Lisas livs listor för att jag trodde att jag bara skulle skriva i listform. Det visade sig att jag nästan aldrig skulle göra det. Därför blir jag så glad när någon annan har en lista på sin blogg som jag kan stjäla. Någon gång snart ska jag hitta på en egen lista. Den här stal jag här.

Fyra jobb jag haft:
1. Barnskötare
2. Brevbärare
3. I charken på konsum
4. Alla möjliga uppgifter på en fiskfabrik

Fyra filmer jag kan se igen:
1. Bridesmaids
2. The Royal Tenenbaums
3. Leon
4. Ciderhusreglerna

Fyra städer jag bott i:
1. Lidingö
2. Stockholm
3. Oslo
4. Askvoll

Fyra TV-serier jag gillar:
1. Vita huset
2. How I Met Your Mother
3. Stolthet och fördom
4. True Blood

Fyra ställen jag varit på semester:
1. Playa del Carmen, Mexiko
2. Kreta
3. Hulsig, Danmark
4. Aten

Fyra hemsidor jag besöker varje dag:
1. DN.se
2. Facebook
3. Hotmail
4. Gmail

Fyra favoriträtter:
1. Pappas grillade oxfilé med örter
2. Min burgundiska gryta
3. Hemmagjord pizza och rödvin
4. Rödbets och quinoasallad med lax

Fyra platser jag gärna varit på just nu:
1. Här (på min praktikplats, fantastikst va?)
2. På charter (var som helst) med min familj
3. I en egen förstahandslägenhet
4. På weekend med Kärleken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar