tisdag, september 06, 2011

Stora känslor hos liten människa.

Det var lite kaos vid läggdags. Mitt i allt skulle Gullebullen bara gå ut och stänga av TV:n då passar jag på att gå in för att krama Storebror godnatt. Han ligger redan och kramas med sin pappa så jag lägger mig bredvid och så trippelkramas vi lite. Gullebullen kommer in och brister ut i storgråt. Vi tror såklart att han gjort sig riktigt illa, han gråter minsann inte så lätt. Men till slut lyckas han snyfta fram att han också vill vara med på familjekram. Mitt hjärta värker fortfarande när jag tänker på att min älskade gubbe kände dig så utanför att han brast i gråt. Älskade lilla loppa. Självklart fick han också vara med, men det lång tid att trösta honom och vi fick överösa honom med Kärlek och bekräftelse. Jag är fortfarande skakad och kan inte låta bli att läsa in en massa i hans utbrott. Älskade älskade Gullebulle!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar