fredag, januari 18, 2013

Viktväkta

Nu äntligen viktväktas det igen och Kärleken är med på tåget vilket förhoppningsvis kommer underlätta. Jag vägde in mig i onsdags på 81.1 kg, hela 2 hg lättare än jag var när jag började för ca 2 år sedan.

Men jag har visst glömt bort hur man gör... Ikväll vill vi ju gärna lyxa till det lite och glad i hågen gjorde jag en riktig lågpoints-soppa till lunch för att kunna götta i mig de nya ostbågshjärtana ikväll. Nu tre timmar senare är jag vrålhungrig och börjar minnas att det är smartare att spara in points på middagen om man ska snaska godsaker på kvällen, då behöver man ju inte vänta så länge till man får äta igen.

Ja ja. Nu klunkar jag kaffe istället och längtar mycket efter både kvällens hamburgare och osthjärtan! Det ska nog gå bra det här!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar