onsdag, januari 09, 2013

Snål.

Jag skulle så väldigt gärna köpa lite nya kläder inför min skolstart. Framförallt behöver jag byxor. Jag har bara ett par hela jeans som passar. Lite snygga toppar skulle också sitta fint.
Men så blir jag snål (vilket är jättebra, eftersom vi inte är rika på något vis just nu...) och tänker att hela garderoben är full av snygga kläder som passar mig om jag lyckas gå ner 8-12 kilo till. Då känns det ju onödigt att köpa nya kläder som förhoppningsvis kommer vara för stora innan sommaren.
Men det vore fint att få känna sig fräsch och snygg...

Up date:
Efter lite konsultation med Kärleken.

"Du skulle ju kunna ta de där klädpengarna och lägga på ett medlemskap i vikt väktarna istället"

Och han har ju faktiskt en poäng där!

1 kommentar:

  1. haha jag tycker han har poänger mest hela tiden han öppnar munnen din man:-)

    SvaraRadera