söndag, juli 10, 2011

Livet, universum och allting...

Jag känner mig för tillfället lite omotiverad att skriva här i bloggen. Lite omotiverad till allt möjligt om sanningen ska fram. Det är som om livet har kommit ikapp mig, jag la liksom locket på någon gång i maj när vi fick det där jävla-skit-beskedet. Med tentastress och pendligs-änka-stress hade jag liksom inte tid för att känna efter och tänka efter. Nu verkar det som om någon lyft på locket, inte är det jag i alla fall, för verkligheten och den ångest den medför har jag inte alls lust att tampas med på min semester. Ingen lust alls faktiskt. Men ett mysigt inlägg om Danmark ska jag väl kanske orka med och förhoppningsvis går den här svackan över snart. För jag skulle hemskt gärna vilja ha tillbaks min glädje, mitt tålamod och mitt vanliga tämligen harmoniska liv. Så det så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar