tisdag, juli 27, 2010

Vardagsnöjd

Det är inte klokt hur snabbt man kommer in i en (ganska angenäm) vardagslunk igen. Jobbet känns bra, men galet, idag flög det ut möbler från 7:e våningen. Men jag vågade köra bil och det gick fint utan problem.

Det är mysigt att komma hem till familjen och ha lite ork och energi kvar sånt som kan uppstå när man har trötta barn. I natt låg jag halva natten omslingrad med vardera barn.

Jag känner någon slags nystart i kroppen, som jag ofta gör på sensommaren. Funderingar på att börja röra på sig och äta godare och nyttigare känns inte bara tunga utan också roliga.

På kvällarna varvar vi ner med minst ett avsnitt West Wing varje kväll. Jag älskar West Wing, det är svårt för mig att riktigt bli beroende av någon annan serie. West Wing är sensommarkväll.
West Wing är bäst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar