tisdag, januari 21, 2014

Lite sjuk, lite bra.

Gick hem från jobbet idag med någon form av förkylning som jag dragits med sedan i fredags. Huvudvärk, nysningar och väldigt trött trots mycket sömn och vila. Har orkat tack vare Ipren sedan i fredags men kände nu att det var dags att låta mig bli sjuk för att få mer vila. Skönt, men när jag släppte på gasen tappade jag orken ganska kraftigt. Vilar lite innan det är dags att hämta de Mellan och Mini på förskolan. Kärleken jobbar kväll, så jag får försöka samla lite kraft här.

I torsdags eftermiddag fick jag veta att jag fått anställning i den arbetsgrupp jag haft mitt vikariat i. Så från den förste februari börjar livet som tillsvidareanställd. En anställningsform jag aldrig tidigare haft i livet. Så skönt och tryggt!

Det ska nog bli bra det här.

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer: