söndag, juni 30, 2013

Uppskattar verkligen min helg.

Helgen har varit så där härligt social och effektiv. Jag flexade ut klockan tolv i fredags och mötte upp min familj i stan. Barnen fick slösa bort sin månadspeng och sedan "lyxade" vi till det med lunch på donken. När vi kom hem möttes vi av pappa och mormor som kommit för att fira min femåriga brorsdotter. Resten av dagen ägnades åt släktkalas, korvgrillning och brorsans sagolika bakverk.

Lördagen ägnades åt städning, lunch hos vänner, barnkalas igen och toppades med vin i sällskap av våra ypperliga grannar från våningen under.

Idag har vi fortsatt städ- och sorteringsprojektet. Dessutom prövar vi en ny möblering i vardagsrummet så nu är det rent men lätt kaotiskt här hemma.

Nu sitter jag i trädgården och vaktar grillen. Tror på en bra final på en förträfflig helg!



2 kommentarer:

  1. det låter så jäkla mysigt! Heja er!!!

    SvaraRadera
  2. förresten tror jag du blivit stor nu... *kollar åt höger---->*

    SvaraRadera